sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

25 Ağustos 2010 Çarşamba

ramazan rehaveti

Blog guncellemeyi iyice bosladigimin farkindayim..gec olsa da herkese hayirli ramazanlar. biraz ramazanin verdigi tembellikten olsa gerek guncellemek zor geldi ..keyif ve huzurla geciriyoruz Ramazan'i cok sukur.,mevlaya yeniden erdirdigi icin bu gunlere binler sukran....
Kizim tam bir cadi oldu:) sirine hanim gun boyu oyun oynamak istiyor,tabi bende oruclu olunca bir muddet sonra pili bitmis vaziyette oluyorum,asla oturmami istemiyor,oturunca gelip elimden tutup bana evi gezdiriyor..bici bici konusmaya calisiyor,soylediklerini anlamasam da o tatli tatli konusmaya gayret ediyor..basini tam gozlerime bakacak sekilde egip:anne,anne  bilebilebilem mi?ne diyor ne anlatiyor bilmem ama ben evet demezsem o tekrar tekrar sormaya devam ediyor. artik evdeki esyalari tam taniyor,babasinin benim esyalarimi ayirt ediyor.gidip babasinin esyalrini getirip baba baba diyor.tabi surekli evi de dagitmis oluyor boylece,artik daginik olmak olagan oldu bizim evde.
ama cadi kiz topluma girmeyi hic sevmiyor,biri geldimi yada bir yere gittikmi yapisiyor bana,ne kimseye bakiyor ne sevdiriyor oyle kucagimda suratini asip oturuyor ya da agliyor.bu durumuna cok uzuluyorum evdeki neseli cocuk gidiyor baska bir cocuk geliyor yerine,cani istemezse kimseye pas vermiyor.umarim degisir bu durumu..keyifli guluslerini bicir bicir konusmalarini sadece anne babasina sakliyor bizim kiz..
ama onun evde seslerinin cinlamasi,anne demesi baba demesi duvarlara sesinin sinmesi,yuzundeki tek bir anlik gulusu bize iste hayat bu dedirtiyor.yasarken baska nedir bundan guzel olan keyif veren..? once cokca sukr edip sonrada tadina varmaya calisiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder