sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

8 Ekim 2010 Cuma

kizima...

yagmur damlalari vuruyor cami usul usul,
disarisi soguk,
ev soguk,
oda soguk
kis geldim iste diyor,
sariliyor herkese
sikica,
usuyorum aniden...
lakin tum titremelerime inatsa
icim simsicak,
ilik bir bahar gibi.
gozlerim geziniyor odada ,
usumelerim duruyor..
heryede kizimin izleri.
huzurla doluyorum,
yagmur dahada hizlaniyor.
camdan ellerimi sarkitip,islanmak istiyorum..
icim kipir kipir,
ev sessiz ama huzurlu.
icerde misil misil uyuyan guzelim,
odada yer yer oyuncaklari
kanepede islak mendili, bezi
resimleriyle costugu kitaplari yerde,
gunduz giydigi elbiseleri,
oyun hamurlari,
tokalari,taragi...
kokusu sinmis iste here yere.
cami aciyorum
yamur kokusu buyur ediyor birde iceri...
soguk,uff! buz gibi!
ama neden usumuyorum...?

kizim canim kizim
yagmur yagarken seni daha bir
daha bir seviyorum...

4 yorum:

  1. merhabalar,
    bir kac aydir takip ediyorum blogunuzu.. ilk yorumumu adsiz olarak yalnizliktan bahsettiginiz bir posta yazmistim.. simdi de bu güzel yaziyi cok begendigimi söylemeden gecemedim.. bir annenin dünyalar güzeli kizina yazdigi simsicak satirlar, annelik düsüncesine alismaya ve isinmaya calisan beni bile etkiledi.. yüreginize saglik..

    YanıtlaSil
  2. oncelikle hosgeldiniz vede cok tessekur ederim Kiraz cicegi,bir anda yagmur yagarken dusuverdi satirlara kelimeler..ins,sizde hayirlisi ile anne olursunuz kisa zamanda.rabbim her kadina nasip etsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Annelik ne muhtesem bir duygu...

    YanıtlaSil
  4. Minislerimin annecigi,
    Rabbim bizlere bu duyguyu tattirdigi icin ne kadar sukretsek azdir...

    YanıtlaSil