sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

18 Şubat 2011 Cuma

gelsin hediyelerr.

sevgili sumeyye'nin hediye cekilisinde minik kizi bizi secmisti.o minik eller gectigimiz gun hediyelerini bize elleri ile sunmak uzere geldiler.tevafuk meger komsuymusuz zaten.hemen yan sokagimizda oturuyorlarmis da haberdar degilmisiz..dunya gercekten kucuk.guzel bir baslangic icin belkide boyle bir tevafuk gerekti. ins.minik kizi ve annesini artik yalniz birakmayiz.
hediye ve ilaveten verdigim siparis guzel paketler icinde sunuldu bize.
emegine,yuregine saglik sumeyye'cim..

guzel paketlerin icinden;

siparisim olan cilek araba ve

cekiliste kazandigimiz guzel panomuz ciktii...

7 yorum:

  1. çok güzel hediyenizde siparişinizde :)
    dosluğunuz daim olur inşallah

    YanıtlaSil
  2. ben sizi tanıdığıma çok sevindim gül,umarım bundan sonra sık sık görüşürüz...bu arada ufaklığın odasınada çok yakışmışlar,tekrardan güle güle kullanın...öpüyorum seni ve küçük kızını...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sevgili elif tesekkur ederim bence de cok guzeldi urunler ve yeni arkadaslarimiz..

    sumeyyecim biz de seni tanidigimiza cok sevindik..ins hep goruselim.odamiza tam uydu panolarimiz.ellerine saglik.bizde fistigini opuyoruz...

    YanıtlaSil
  4. bencede cok ıyı olmus ıkınız adınada cok sevındım..

    YanıtlaSil
  5. gül'cüm, ne hos bir tevafuk yasamissiniz böyle.. benim basima gelmis gibi sevindim inan :) hediyeleriniz de gercekten coook güzel.. sevgili sümeyye'nin ellerine saglik, gercekten cok ciciler :)

    bir deee, ben de bir ödülün var, haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkurler nohut oda..

    cidden guzel bir rastlanti,sevinmene sevindim nese'cim..odulun alindi,tesekkurler.

    YanıtlaSil
  7. dünya ne kadar küçük diğmi....keşke sümeyye bizede yakın olsaydı:-;))o kadar marifetli ki maşallah..keçesinden,pastasından,kurabiyesinden,dostluğundan her şeyinden faydalanırdık:-)))

    YanıtlaSil