sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

2 Aralık 2011 Cuma

neden bu korkular....?

ne cok korkulari var minik kuzumun...
hayli uzuluyorum...
herhangi bir sey ile korkutmamak icin azami dikkat etmeme ragmen,
bi yigin korkusu var canparemin..
banyo yapmaktan korkuyor,
delicesine agliyor,
ic parcalarcasina,
neredeyse bitlenmesine yakin yikiyorum artik ...:(
ilac icmekten korkuyor,
bir yudum bile ilac icirirken kiyametler kopuyor....
yara merhemi,pisik kremi surulmesinden korkuyor,
bir yeri acisa 'anne trem sume,lutfen trem sume'(krem surme) diyor:(
doktor fobisi had safada,
korkumdan doktora goturemiyorum,oyle ki 2 yas asisini bile daha yaptirmadik..
yavrum kriz geciricesine agliyor,
onu oyle gormeye dayanamiyorum...

masalllarimda,sohbetlerimizde,hikayeciklerle,oyunlarla farkettirmeden bu korkularinin uzerine gitmeye calisiyorum,bazilarinda hafif yumusamalar oldu ama yeterli duzeyde degil tabi...
uzgunum,
dusunceliyim...
neden kaynaklandi acaba,
bilmeden yaptigim hata\lar nedir...

oysa minik yavrum ben seni korkularla degil,sevdalarla buyutmek istiyorum...
isterim ki hayat kocaman bir korku dagi degil,
umut dallari gibi olsun onunde...
hep neşvü neva olan
hep meyveye duran....

2 yorum:

  1. Annesi bence prensesin 2. yaş sendromu yaşıyor, ve çok normal görünüyr, benim kızımda doktor hariç diğer hepsinden korkardı, cildine melhem sürmekten hala korkar ve sürdürmez. Bence endişelenmeyin hepsi geçici sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. filiz teyzesi galiba kiziminki 2 yas sendromu degil cunki bu korkulari cook kucuklugunden beri var...ins kalici korkular olmadan cok yipratmadan,gelir ve gecer...sevgiler bizden de..

    YanıtlaSil