sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

28 Şubat 2012 Salı

anneligimi ogretiyorsun bana

bebeginle uzun uzun  konusurken
kurdugun cumleler,
anlattigin hikayeler
gosterdigin tutumlarla
kendimi buluyorum hep sende...
hele de
sen anne,
ben
bebek olupta
beni uyuyutmaya calisirken; 'hadi kizim uyku saati,uyumazsan buyyemezsinnn '
yemek yedirirken; 'bakayim karynin acikmis mi' deyip karima dokunussunla
agladigimda sustururken; 'gel guzel kizim,gel bakim,niye agliyormus benim kizim'
canim acidiginda; 'oyy oyy kizim,canim,gel,gel opeyim,ufleyeyim mi,krem sureyim mi?'
kizip agladigimda; 'hep agliyorsun hep agliyorsun'deyisinle
beni nasil kopyaladigini  acik secik goruyorum.
iste  
bana
anneligimi anlatiyorsun farkinda olmadan..
yalnislarimi kesfediyorum satir arlarinda,
bazen keyif aliyorum  guzel davranislarindan
bazen kiziyorum 'bak nasil yanlis' yapmisim diye...


o yuzdendir ki
hergun ayni oyunu oynamaktan hic bikmiyorum.
sen anne ol
ben
cocuk..
goreyim sende kendimi.
aynam ol,
izleyeyim sende,
aks eden
suretimi...

13 yorum:

  1. Çok doğru canım,bende satır aralarında yanlışlarımı görüyorum ve kendime kızıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abide'cim aslinda o satirlari okumak cok onemli,yalnisi gorup duzeltmek icin iyi bir firsat...sevgiler

      Sil
  2. çok güzel yazmışsınız.duygulandım sebepsiz.mutluluklar ailenizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol fatma'cim begendigine sevindim,sanirim anne oldugun icin duygularin kabarmistir... muhabbet ve sevgi sizin hanenizden de hic eksilmesin...

      Sil
  3. :) ah yerim ben onun anneliğini :) kabül etsek sabahlara kadar oynarlar bizimle valla ben bıkıyorum bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filiz teyzesi zaten konusmalarini duysan gercekten de yersin:) evet bazen yoruluyorum surekli oyun modunda yasamaktan:)onlar mutlu olsun tek ne yapalim katlanacagiz...

      Sil
  4. evet en iyi görme yolu bu gerçekten..

    YanıtlaSil
  5. nasıl da ayna görevi görüyorlar değil mi.. her baktığımızda kendimizi görüyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sevgi'cim o ayna gercekten de hic şaşmadan bizi bize gosteriyor,bakmasini bilirsek tabi..

      Sil
  6. :)) Harika. Sadece minik kızın değil, sen de harikasın. Kaç anne kızında kendini görebileceğinin farkındadır acaba? Allah korusun sizi

    YanıtlaSil
  7. Allah size bağışlasın ne kadar güzel kendinizi bulmanız....

    YanıtlaSil
  8. Merhaba kızınızla çok sağlıklı uzun ömürler dilerim blogger annelerden geldim güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler.Bende beklerim.

    YanıtlaSil