sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

8 Şubat 2010 Pazartesi

guler misin,aglar misin?

Dun bir ara Masko'ya (Mobilyacilar carsisi)  gittik.Bakindik bir iki yere,kizimin da fikrini alalim dedik o da inceledi etrafi uzun uzun:) neyse bir magazada (Milano) begendim bi yemek odasi  takimi,gercekten guzeldi. ama bilenler bilir biraz pahali bir magazaorasi, ben zaten bunu bilerek girdim magazaya,begendigim takimi inceledim baktim ve son olarakta o meshur soruyu sorduk ne kadar bu diye gorevli hemen hesaplayayim efendim dedi,ama ardindan da oyle bir laf etti ki guler misin aglar misin??
gorevli: - sey yalniz bunun sandalyeleri biraz pahali
ben- olsun,ogrenelim bi
gorevli:-peki efendim,bunlar ozel tasarim oldugu icin...vs...isterseniz biraz daha uyguna sandalyeler de var vs..
ben-hayir ben bunu cok begendim bunlarin fiyatini alalim
bu arada ben  sandelyenin uzerinde fiyat vardi, can havli ile baktim neymis bu diye, e cidden biraz tuzluymus ( tanesi 850 tl) ama be adam sana ne! belki benim icin sorun degil Alllah ALlahh.kizdim almayacam iste,yoksa pahali oldugundan degil:)
oradan ciktik. tabii guluyoruz esimle,esim diyorki Amerikada alisveris yapiyoruz bir arkadasla,gunes gozluk satan bir magazadayiz oldukca luks bir magaza,arkadasi bir gozluk begenmis fiyatini sormus gorevli ona da aynen soyle demis:
-these are so expensive,look around men!!(bunlar cok pahali sen baska yerlere bakiver)
tabi bu soz uzrerine cikmislar magazadan garipler:)
!ey ALlahim!!sanane
buna benzer bir olayda ablam yasamisti.arkadaslari ile bir cafede oturuyorlar siparis verecekler,neyse menuden ablam bir borek secmis ondan istemis,garson diyor ablam bir skinti icinde kivrandi durdu en son ablama demiski seyy abla o borekler biraz pahali ama:))) ablam sasirdim diyor. demiski oglum ben fiyat sormadim, sen getir bosver...pahali dedigide 5 -6 tl bisey..
..saticilari ile alicilari ile degisik bu alisveris dunyasi iste...

2 yorum:

  1. Ay çok güldüm yaaa:)))))Ne tuhaf adammış be:)))Deseydin parayla imanın kimde olduğunu Allah bilir!!!!Benim mobilyalar gelseydi sana tavsiye ederdim ama maalesef gelemediler:)))bekle az daha istersen:)))

    YanıtlaSil
  2. evet ya komikti cidden,ya cok mu fakir gorunduk gozune bilmem ki:)ben magazana girmissem biliyorumdum yani ne fiyatla karsilacagimi..neyse biz bekleriz senin mobilyalari,bi gelsin bakalim..

    YanıtlaSil