sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

1 Şubat 2010 Pazartesi

ilk dusus:(

Cumartesi gunu guzel kizimi uyutup ona mutfakta corba yapmak icin gitmistim,gurultuden uyanmasin diye de mutfagin kapisinini biraz kapattim,bir ara uyanmismidir diye dinleyeyim kizimi  dedim: aman Allah'im o da ne! kizim ciglik cigliga agliyor, kosa kosa odaya bir girdim ki guzel yavrum yataktan asagi dusmus:(tabi benim elim ayagim tirtredi ,yavrum benim nasil korkmus, beni gorunce nasil iclendi:((ah kuzum kiyamam sana..neyse kendime gelince sagina soluna bakindim gorunen birsey yoktu. hemen esimi aradim o biraz sakinlestirdi beni,Allaha sukur ki sadece kafasinda bir kizariklik olustu..bizim yatagimiza yatirmistim, yatagimizda cokkk yusek 65 cm felan,rabbim korumus,melekler korurmus ya bebekleri...Allah herkesin evladini her turlu dertten kederden korusun,acilarini gostermesin ins...
Her annenin boyle bir macerasi vardir eminim,iste ne kadar dikkat etsende olacagin onune gecilmiyor.. ama benim acil eylem paketi hazirlayip kizimi kendi yatagina yatirabilmenin formullerini bulmam lazim,zira kendi odasinda henuz yatmak istemiyor hanim kiz..ama artik odasina gecmek sart oldu...

2 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun R.ciğime.Öperim onu ben.Allah beterinden korusun inş.Merak etme bizimde var yataktan düşme maceramız.

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler teyzesi,ins ilk ve son olur.mevla hepimizin evladini korusun gorunur gorunmez kazalardan..

    YanıtlaSil