sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

24 Nisan 2010 Cumartesi

bir reklamin hatirlattiklari....

Dun gazeteyi online okurken gordugum haberde ki bu resim beni cok etkiledi..yuregim burkuldu,icim titredi..kimsesiz kalan cocuklari hic aklimiza getirmedigim geldi aklima.onlar icin dua dahi etmedigim!Allah'im sen evladlarimizi bizsiz,yapayalniz,caresiz birakma..o durumda olan cocuklara da sen yardim et.onlarin dertlerine derman olacak eller uzat..AMIN
aslinda duayla beraber fiilende birseyler yapmak gerek,cocuk esirgemede gozu kapida kimbilir kac cocuk vardir.onlara gonullu annelik yapabilmeli .Ogretmenlik yaparken esirgemede kalan  iki ogrencim vardi,onlardan biliyorum neler yasadiklarini,nasil yalniz kaldiklarini..bayram gelir kimseleri yok,dogum gunun olur yok,uzulursun yok,sevinirsin yok,hasta olursun yok,bisey basarirsin yok,basaramazsin tesselli eden yok...Allah'im nasil vebaldeyiz,nasil umursamaz..katilasan kalplerimize mevla merhamet bahsetsin...

                                                      (her cocugun bir aileye ihtiyaci vardir)



bu da ilginc bir tasarim..

baska degisik reklamlar vardi baktigim haberde,bakmak istersiniz buyrun tik tik...Gündem - Dikkat!.. Bu reklamlar sizi de şoke edebilir

4 yorum:

  1. RAbbim hic bir cocugu annesiz babasiz birakmasin, ailesiz olanlarin da gozu, kulagi, eli, ayagi olsun. amin.

    YanıtlaSil
  2. amin ins.minislerin annesi..Mevla her konuda yoldas olsun o durumda olanlara..

    YanıtlaSil
  3. Canım ya ne kadar haklısın aslında.Sadece kendimizleyiz şu dünyada.Halbuki ne kadar ihtiyaç sahibi çocuk var.Kendimden bir kez daha utandım:(Tüm dualarına yürekten amin...

    YanıtlaSil
  4. evet aygul'cum malesef ruhumuz bile kipirdamiyor bazi meseleler karsisinda,allah af etsin bizleri..

    YanıtlaSil