sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

29 Nisan 2010 Perşembe

Genis aile!

Bu aralar acayip bir usengeclik hakim uzerimde,o yuzden de bilgisayarin onune oturup guncellemek gelmiyordu icimden blogu..ama esim bugun bana asagidaki resmi yolladi altinda ki sozle beraber,cok hosuna gitmis onun,hatta bi de dediki 'artik bloguna koyarsin'!eh bende kirararmiyim onu,paylasayip dedim sizlerle.bizim minik kus da bizimle beraber yatiyor,ay geceleri mahvoluyoruz,sabah her tarafimiz tutulmus bir sekilde kalkiyoruz ama bu resmi gordukten sonra sikayet etmemek gerektigini anladim..gonuller genis olunca her sartlarda yatiliyor demek ki..
Bu arada resimdeki  minikler cok tatli gorunuyor, ne guzel oyle her kose de bir tane...allah isteyenlere versin ne diyelim...

ISTER KRAL, ISTER KOYLU OLSUN, DUNYADA EN MUTLU INSAN EVINDE HUZURU OLANDIR.. GOETHE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder