sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

3 Mayıs 2010 Pazartesi

anne dedi annee

Anne-anne-anne sozleri nihayet dokuluverdi narin dudaklarindan yavrumun,bir hediye agirliginda bir hayalin gerceklesmesi tadinda...en guzel sifatimi kazandim simdi,en derin,en ozel,en anlatilmaz....baska ne var ki ondan ozel...es,evlad,gelin,komsu,arkadas, vs.. sifatlari hepsi birden asagi dustu,en yuksege en tepeye ANNE lafzi yerlesiverdi...Allah bela ve keder vermesin ins...
guzel kizim bu aralar iyice bir lokum kivamimi aldi,sevildiginin o da farkinda bir naz bir naz aman allah'im...burnunu ve dudagini buzup millete bir naz yapiyor.ay cok seker oluyor o anda..ama bide huysuz yani varki sormayin,dedigi olmayinca kendini yere atmaya basladi,catlarcasina aglayip bide aglarken kafasini kaldirip yuzumuze bakiyor cadi kiz..yurume denemelerindeyiz hala,kendi basina bir kac adim atti gecen gun ama devami gelmedi simdi duvara tutunarak dolasiyor evi boydan boya.bir seviniyor bir seviniyor oyle dolasmaya..babaya duskunlugu artmaya basladi,sabahlari ise giderken adeta kaciyor babasi hanimefendiye gorunmeden..yaklandi mi birakmiyor,inmiyor kucaginda ve kapida cok agliyor..
dun oturdugumuz site yonetimi cocuklar icin bir etkinlik yapmis,hem aileleri kaynastirmak hem de cocuklara eglence olsun diye palyoco felan getirmisler,bahceye masalar konulmus,cayli pastali bir toplanti vardi.biz de indik bir ara..kizim bir eglendi,kostur kostur oraya buraya gezdirdi kendini..parkta oynadi,sallandi uzun uzun..cocuklari iziledi,bayiliyor izlemeye zaten..onun icin cok iyi gecti..benim icinse iyi sayilir,bu sitede 1.5 yildir oturuyorum ama henuz kimsecikleri tanimiyorum,belki tanisiriz diye umidlendim,bahcede bayanlar gruplasmis oturuyordu, esim git tanis dedi, ama ben gidemem oyle kalabaligin icine 'ben geldim'!modu ile..tabii gitmedim kimsenin yanina,esim erkeklerin yanina gitti ben de oturdum kizimla bir bankta, kizim uyudu kaldi kucagimda..kimseciklerde benim yanima gelmedi:( neyse en sonunda benim baska yerden tanidigim bir ablaya rast geldim tevafuk, o beni tanistirdi birileri ile..bakalim belki komsularim olur..

biz de durumlar boyle..ha bide en onemli haber annemler benim apartmana tasindi aramizda 6 kat var sadece..simdi iki ev arasi dolanip duruyoruzz.henuz dede ve anneanneye alismis degil nazli kuzum.oraya gidince adeta bana yapisiyor ilk basta sonra sonra aciliyor biraz ama yine de bir sınır koyuyor guzel kiz,oyle hemen yaklasamiyor insanlar...

ayrica bir huzun var yine goz kenarlarimi boyayan,bir ic cekme,bir dalma, bir uzaga gitme hissi yine kiprasti ruhumda...boyle geliyor arada bir huzun dalgalari,vurup vurup kiyima gidiyor,dalgalarda bogulmadikca sorun yok,gonul sahillerim bu ani seviyor galiba...

8 yorum:

  1. Bizim evde de bi kaç gündür yankılanan bu ses,bu cümle beni nasıl mutlu etti en iyi sen anlarsın bugünlerde...
    Gün içinde,birden,aniden şükrediyorum bakıp bakıp oğluma..
    Nasıl bişi bu?Nasıl bi sevgi,anlatamadığım(z),yaşadığım(z)..
    Bunları bize hediye eden güzeller güzeli Rabbim;çok teşekkür ederim..Rabbim..Rabbim..Rabbim..diye çağlıyor kalbim..Eminim sende aynı hislerle dopdolusun..

    sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
  2. hadi hayirli olsun kucuk hanim konusmayada baslar artik.annenler kesin istanbulami dondu.selamlar

    YanıtlaSil
  3. zeynep'cim gercekten insan nasil sukredecegini nasil tesekkur edecegini bilmiyor yaradana...onlarin her hareketi bizim icin bir milad oluyor,ins hep guzelliklerine sahid oluruz.sevgiler bizden de size..ahmet akay'i opuyorum

    YanıtlaSil
  4. haticemm ins once yurur sonra da baslar bici bici konusmaya,agzi laf dolu zaten,soylenip duruyorda bir de anlasak..
    annemler icin bir de burada ev acildi,ama memleketeki evleri de duruyor,ikisi arasinda gelip gidecekler artik,gonulleri nasil ve nere isterse...:)
    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  5. Ahh arkadaşım gözün aydın.Rabbim Kayınvalide sıfatınıda nasipetsin inş:)))Öpüyorm meleği.Gelicez doğumgünü ktlamaya inş.

    YanıtlaSil
  6. kayinvalide mi?:) Allah iyiligini versin!!ah ne kadar uzak geliyor ama oluruz ins be...:)canim bekliyoruz en kisa zamanda,ozletmeyin kendinizi....

    YanıtlaSil
  7. Canım merak etme:)elhamdülillah iyiyiz şafak sayıyoruz:))ayrıca Allah Razı olsun desteğin için.sık sık bloga bakıyorum ama yorum yapmadan kaçıyorum bilgisayar başına oturunca tekmeler başlıyor.Ne güzel sana en güzel kelimeyide duymuşsun darısı bizim başımıza:))

    YanıtlaSil
  8. iyi olmana sevindim seda'cim,merak etmistim bayagi.kucuk bey simdiden anneyi paylasamiyor demek kl,benim kiz da bilgs.elime alinca kosa kosa geliyor,izin vermiyor hic.
    kendine iyi bak,hayirli haberlerini bekliyoruz ins.

    YanıtlaSil