sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

28 Mayıs 2010 Cuma

kalabalik = yalnizlik!

her yanda cocuklar oynuyor,anneler minik yavrularinin pesinde kostur kostur...her kosede bir yuz,her yuzun ayri bir hikayesi...kimi coskuyla egleniyor,kimi dusunceli,
yorgun kimisi..kimi uzgun.kirgin belki,
belki yalniz belki caresiz..
 
kizimi parka goturdum sitede aksam ustu..
ve soyle bir baktim etrafima.
belki kendi yalnizligimi dusunup,
ya da gipta edip yan yana oturan arkadaslara dalip gittim..
tek tek dolastim simalari bana ait birsey aradim herbirinin yuzunde..bak benim gibi guluyor ayni,
a benim gibi optu cocugunu,
bak ayni benim kizdigim gibi kizdi,
bak onun da dogumdan sonra kalmis biraz kilosu...
a sanki o da yalniz,tanimiyor galiba kimseyi,
onun kizi galiba benim kizla yasit,bak o da yeni yeni yuruyor..
herbirinde bir benzerlik,ayniyiz iste aslinda..
peki neden bu kadar uzagiz,
neden mesafeler ucurumdan ote .neden kapilarimiz kale kapisi gibi,
neden oyle tepeden oyle magrur bakislarimiz birbirimize???..sorular sorular...
kizim salincakta herseyden habersiz sallaniyor,
bense soru ordusuyla carpisiyorum darma duman!

iste bu dusuncelere dalmis bogusuyorken aksam ezani yayiliyordu semaya dalga dalga..
ve ben kendimi soyle dua ederken buldum bir anda
'allah'im elinden dilinden emin oldugum onun bana benim ona dunya ahiret faydam dokunacagi bir komsu dost ver bana,yalnizligima bir care ya mevla... '


not: oturdugum siteye 1.5 yil oldu tasinali ama pek kimse ile tanismiyorum,bu yuzdende oldukca yalniz kaldim..site disi arkadaslarimla da oyle pek fazla gorusemedigimden yalnizlik dusuyor maalesef hep payima...

4 yorum:

  1. ayni hayati yasiyorum desem

    YanıtlaSil
  2. uzuldum,gurbette daha zordur.allah guzel insanlar cikarsin ins.karsimiza.

    YanıtlaSil
  3. blogunuza ilk girisim, okudugum ilk yaziniz.. kendimden gelecegime dair birseyler buldum sanki yazinizda.. bundan bir yil sonra evlendigimde, muhtemelen ben de böyle bir "yalnizlik" la tanisacagim.. o yüzden bu güzel duaniza hem kendi adima hem de sizin adiniza amin diyorum.. Rabbim en hayirli komsuyu nasip eder insaallah!!

    YanıtlaSil
  4. adsiz arkadas oncelikle bloguma hosgeldiniz her zaman beklerim..ins yalniz kalmazsiniz,cok zor ..mevla hayirli bir komsu versin evlenir evlenmez size..simdiden dua edin,sevgiler.

    YanıtlaSil