sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

31 Mayıs 2010 Pazartesi

suclu benim!!!

Televizyonlar bangir bangir anlatiyor,acikoturumlar yapiliyor bir bir,canli yayinlar,herkes konusuyor,herkes senaryolar yaziyor hararetle...kimse el atamiyor,
kimse el uzatamiyor..dur diyemiyor!
sessiz dualar da olmazsa zulme tum dunya ortak oldu sanacagiz..ki oyle de degil mi dogrusu..suclu(lar) araniyor,neden nicin nasillar masaya yatiriliyor ama kimse aynayi alip yuzune bakmiyor..benim bunda payim ne diye soruyor muyoruz acaba kendimize.?zalimin dişi bilendikce bileneniyor,hergun daha da kesinlesiyor.sonra gemilere saldiriyor,
sonra masumlara,
sonra bebeklere,
genclere..azgin bir kurt adeta.
lakin sucluyu  yine de uzakta aramayin a dostlar,
suclu benim aslinda..!
ben degil  miyim o disleri bileyen?
benim!!
kullandigim bilgisayarimla,aldigim deterjan ile,
taktigim basortumle,giydigim elbise ile,
surdugum krem,kullandigim parfum,cocuguma aldigim oyuncakla,
izledigim filim,gittigim sinema aldigim televizyon ile,
baktigim kol saatim,yikandigim sampuan,konustugum telefon ile,
yedigim hamburger, ictigim kola,bindigim arabam,aldigim benzin ile
alisveris yaptigim market,ictigim su(cay,gazoz,corba vs) ile,
benim o dişlerı tek tek bileyen..
benim azgin kurtu hergun ellerimle besleyen..
gemiyi kusatan benim,
silahi alan,aldiran...
itirafim acidir ama sucluyu uzakta aramayin bosuna
suclu benim aslinda..
ve her suclu gibi sadece basim egik onumde duruyorum,
mahserdeki hesabim nasil olur bilmiyorum.....

neler kullaniyoruz bir daha inceleyin isterseniz
http://www.boykot.net

1 yorum:

  1. blogunuzu yeni keşfettim. Arşivinizde gezinirken bu yazınıza yorum yapmadan geçemedim. Allah razı olsun sizden ve sizin gibi düşünen aklı selim, gönlü güzel insanlardan.. Blog alemine girdim gireli ne zaman boykot ürünü tanıtımı görsem hep Allah rızası için uyarıda bulunmak istedim, ama malesef 1-2 olumlu yanıt dışında he p geçiştirildim. Benim gibi düşünen annelerin var oldugunu bilmek duygulandırdı beni. Tekrar teşekkür ederim. Bundan sonra takipçinizim :P

    YanıtlaSil