sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

16 Haziran 2010 Çarşamba

yapisik kizim...

Bu aralar benim cadi kizim musade etmediginden blogumu guncelleyemiyorum,cimcimem iyice bana yapisik oldu. ne ise elimi atsam bacaklarima yapisip kucak istiyor.ilgim kendisinden biran olsun bile kaysin istemiyor.kizim ev isleri ne olacak?yemegi kim yapacak?gezmeye nasil gidilecek?nasil misafir alinacak?dur utu var,dur camasir yikanacak?ama tum bu sorulari kim takar...ne anlar..onun dunyasinda hersey sutliman.. 'bitek annesi olsun ona bisey olmaz' modunda yasiyor iste....

Pazar gunu cok degerli bir aile dostlarimizla beraberdik.sagolsunlar kahvaltiya davet etttiler,uzun zamandir gidecektik bir turlu firsat olmamisti.cok guzel,ozenli bir sofra ve guleryuzleri ile agirladilar bizi,kizlari Elif'se kizima ablalik yapti,beraber oynadilar guzelce.o guzel anlari makinamiz yanimizda olmadigindan yine goruntuleyemedik maalesef. bi dahakine ins.hersey icin sonsuz tesekkuler guzel evsahiplerine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder