sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

4 Temmuz 2010 Pazar

bizden haberler.

Gunler yine dereler deryalardan tasarcasina hizla akiyor..bizimse cok fazla bir hareketliligimiz yok, kendi eksenimizde donup duruyoruz bu akista.
blog guncelleme istegimde kalmamis nedense,yaz sicaklarinin rehaveti uzerimde analsilan..
Seker kizimsa gun gectikce buyuyor,bakip bakip sasiriyorum ne zaman buyudun minik kizim diye!.tabi marifetleri de artiyor. parmaklari ile sayi sayiyor 'bi,ki' (1-2) sonrada yuzumuze bakip gulucukler atiyor:) farkinda o da ne kadar sirin oldugunun.. gecen gun oyle birsey yaptiki sasirdim kaldim, muzik caliyordu bi baktim basladi parmaklarini birbirine surtup sikirdatmaya,muzigin ritmine gorede oynuyor kerata,kiz cocugu oldugunu iyice farkettim o an..babasina soyledim oynamayi ogrenmis  kizin diye! a bana kiziyor niye ogretiyorsun diye,ayol ben nerden ogreteyim,kizin icgudusunde var duramiyor iste:)..oynasin hem yakisiyor sekerpareme:) ama parmaklarini kullanisi super,benden guzel yapiyor..fakattt oynamasina bakmayin cok da guzel "amin"yapiyor,dua etmeyi ogrettim duaya baslayinca hemen ellerine yuzune goturup 'amin' diyor. kac yasindasin sorusuna parmagiyla 1 sekli yapip "bi " diyor..tabi tum bu maskaraliklari sadece bize yapiyor baskasinin yaninda yap deyince ancak gulmekle yetiniyor..
Fotograf makinamizdaki arizadan dolayi fotograf yukleyemiyorum,pek bi yavan oluyor fotosuz yazi ama,ins yakin zamanda fotolarla aranizda olurum..
bizden simdilik haberler boyle....

2 yorum:

  1. Maşallah kızıma:)))Kızlar cilveli oluyor:))Eeee kız babasıda istemez öyle olmasını:))Kıskanıyordur babası kızını:))Öpüyorum kızımı.Görüşelim gitmeden.

    YanıtlaSil
  2. sorma babamiz bayagi kiskanc,beni bile o kadar kiskabnmiyor yahu:( bi ayarlayip gorusemedik,e siz cok yogunsunuz,bize firsatiniz yok:(

    YanıtlaSil