sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

5 Kasım 2010 Cuma

suclu caillou'mu?


cok ama cok cadi oldu bu aralar kucuk hanim.herseye aglayip,yerlere atiyor kendini.bu aylarin normal seyrimi,yoksa simarikligindan mi yapiyor bilemiyecegim.nasil atiyor yere kendini,elleriylede gozlerini kapatip,avazi ciktigi kadar agliyor istedigi olmayinca..
neden degisti,ne oldu 1 haftada kizima bilmiyorum.aslinda biraz caillou'ya suc buluyorum.neden diyeceksiniz?cunki bu aralar kizim ona -maalesef-bayiliyor.ha bire caillou izlemek istiyor,tek susturucumuz o.gunde en fazla toplamda 1 saat tv izliyor.en cok da callio cdlerini. eger tevafuk olmadiysa,bizim kiz caillou'yu izledikten beri daha bir mizmiz oldu.bende caillou'nun hareklerini izlemeye aldim,izleyeyim su keratayi bakayim bi dedim.baktim ki o da cok mizmiz!herseye bir itiraz modunda ve aileside onu ha bire ikna etme durumunda.surekli itiraz,sorgulama hareketleri yogunlukta bay caillou'da.yani ben pek haz etmiyorum davranislarindan,o yuzdende yavas yavas izletmeyi biraktiracagim caillou'yu.daha sakin,sevimli bir cizgi film bulmam lazim,cok degil ama arada bir izlemesi benim isime yariyor.
caillou hakkinda benim gibi dusunen var mi merak ediyorum..yazarsaniz sevinirim...

..........................................................................................................


kedilere bayiliyor cimcime,nerede kedi gorse oyle bir kosuyorki ardindan yetisemiyorum ben.
annesi bu kadar korkarken kedilerden,kizi da bir o kadar seviyor..

5 yorum:

  1. Caillou2nun mızmızlığına dikkat etmedim ama bence en iyi film bile tahmin edemeyeceğimiz bir tepkiye neen olabiliyor çocuklarda.. üstelik bu tepkiler onlar büyüdükçe değişiyor.. bence işte keşke yapabilsek her daim, beraber izleyip olumsuz yerde müdahale etmek.. bak şöyle yaptı, keşke yapmasaydı felan.. naçizane fikrim bu.. bende işe yaradı çüünkü.. selamlar

    YanıtlaSil
  2. cok ilginc. calliou aslinda en mülayim en anlasilir cizgifilmlerdendir. orada yaramazlik,mizmizliklarin sonunda hep hatali oldugunu anlar ama tabi senin melegin o yönünü örnek almis:) aslinda calliou icin degil sadece televizyon izleyen ki benim cocugumda izliyordu ama bu dönemlerde biraz olumsuz etkiye neden olabiliyor sanirim. hic degilse deneyim olarak böyle görüyorum.benim kizim poko ve ücüzleride cok seviyor birde dora. dorada ekrana dönüp izleyenle konusmasi cok cezbedici geliyordu.

    YanıtlaSil
  3. deli anne haklisin. keske mutaala yaparak beraber izlesek ne iyi olur ama ben genelde filmleri isim varken izletiyorum,bicok anne gibi belkide...
    betul'cum dedigin gibi bizim kiz kucuk oldugu icin yaptigi davranislarin sonunda yanlis oldugunu anlamiyor henuz,mizmizliklarini ornek almis anlasilan.

    YanıtlaSil
  4. ne anneyim ne egitmen, bu yüzden fazla bir yorumda bulunamiycam maalesef ama bana calliou dan etkilenmis olmasi cok muhtemel geldi gercekten.. sonucta kizin cok ufak ve sonuclarini göremeyip o tavirlari örnek alabilir..
    simdi onu izlemeyi birakinca olanlardan bizi de haberdar edersin artik :)

    YanıtlaSil
  5. canim bayramini tebrik eder, ailenle birlikte mutlu ve unutulmaz bir dört gün gecirmeni dilerim.. nice bayramlara insaallah..

    YanıtlaSil