sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

20 Kasım 2011 Pazar

heyecanli....

guzel kizim heyecan icinde dunden beri,
durup durup kosarak geliyor, kulagima sessizce 'anne meegin (melegin)dogum gunu vaar'kucuk bir kikirdamdan sonra eller cirpilip hadi anne beraber soyleyelim': iyki doodun meeek,iyki doodun meeekk'(iyiki dogdun melek)..'anne,anne sonra da pasta yiyecegiz tamam mi'...
nasil sevincli...bu arada bu kizimin gidecegi ilk dogum gunu:( bu zamana kadar nasip olmadi bir turlu gitmeye. kizimin bu kadar heyecanlanmasiyla farkettim ki meger onlar icin guzel eglencelermis boyle toplanmalar..bundan sonra her dogum gunune kosa kosa gideriz ...
artik ben de 3.yas dogum gunu icin soyle kocaman bir parti hazirlamaliyim ins.oynasin,ziplasin eglensinler...nasip olur o gunlere erersek....

4 yorum:

  1. ne güzel seviyor demek ki hediye vermeyi de..bizim kızın yüzü biraz düşüyor doğumgünlerinde:(

    YanıtlaSil
  2. Çoçuklar, çoçuklarla eğleniyor, hem gidin annesi eminim çok mutlu olucaktır. Sizin doğum gününüzüde merakla bekliyoruz bir sürü arkadaşını çağır annesi bol bol kudursunlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bize de bekleriz o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. gulacan'cim evet simdilik seviyor,ins ilerde de ayni sevincle gider tum dogum gunlerine...

    filiz'cim cidden cok mutlu oluyorlar,ins guzel bir dogum gunu ayarlamak istiyorum bu kez.daha 5 ay kadar var ama,az daha bekleyin:)

    sumeyye'cim
    mutlaka geliriz ins.sen yeter ki cagir..ne zaman d.gunu bua arada?

    YanıtlaSil