sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

14 Kasım 2011 Pazartesi

sen buyurken.....

her yasi,donemi ayri bir guzellikte bu cocuk kisminin:)
bitmesin istiyor insan yasanan her anin...
bu yasi,bu gunleri ayri bir lezzetle harmanlamis mevlam,
bakiyorum bazen uzun uzun gozlerine:
oylesine sevgi dolu ve saf ki,
oylesine icten,
pazarliksiz
kendince...
buyuyor ama iste gun be gun...
zaman dursun hep cocuk kalsin,hep 'cocugum' kalsin istiyorum..
o buyudukce ben telasa kapiliyorum.
Mevla'm insallah uzun omur verirse
zaman ayiracak bizi,
bolecek biliyorum..
ilk ayrilik okulla baslayacak,sonrasi dizi,dizi gelecek...
kucagimida,koynumda,el ele
gecen bu gunlerin keyfini doyasiya cikarmaliyim..
aglamis,uyumamis,yememis,dagitmis telasina kapilmadan,
usul usul,
keyfine,
zevkine vara vara yasmaliyiz bu anlarin...
kus kanatlanmadan,
pir pir ucmadan,
avuclarimda buyutmeliyim sevgiyle,duayla,her an her saniye ilgi ile...




7 yorum:

  1. canım benim, daha önce de demiştim sanırım, yazdıkların beni anneliğe daha da yakınlaştırıyor diye, işte yine o kıvamda bir yazı olmuş.. gönlüne sağlık..

    bu arada gül' cüm birşey dikkatimi çekti, blogunun temasını değiştirdiğinden beri fotoğrafların kalitesinde bir düşüş var, bilmiyorum sen de farkında mısın? yoksa bize mi öyle görünüyor sadece?

    YanıtlaSil
  2. nese'cim bu duygumu gecirebiliyorsam ne mutlu bana...e sen de artik yavas yavas annelik duygularini canlandirabilirsin,dugun yaklasiyor ne de olsa...:)

    fotolarin ben de farkindayim,bunun aslinda sebebi tema degil:onceki makinam bozuldu,evdeki eski makinami kullaniyorum ama onunda kalitesi daha dusuk,bir de bi program kullaniyorum coklu resim icin o daha iyice kaliteyi kotulestiriyor,kullanmayayim o prog. gayri...
    neyse yakinda yeni makinam ile belkide harikalar yansitirim:)(ins.tabi.)az biraz daha huzurlarinzda olacak kalitesi dusuk fotolarim:(soryyyyy

    YanıtlaSil
  3. fotolarin kalitesi biraz daha duzelmistir umarim...

    YanıtlaSil
  4. evet canim düzeldi, böyle daha iyi :) zahmet verdin cok sagol :)

    ah evet dügüne de az kaldi 4 ay 3 hafta kadar bir süre :) bu sürede blogum birazcik evlilik hazirliklariyla dolmaya baslayacak sanirim :) annelik fikrine de artik kesinlikle daha yakinim, hatta artik gercekten istiyorum diyebilirim, ama biraz vakti var tabii.. en hayirli zamanda olur insaallah..

    YanıtlaSil
  5. ins hayirla kurulan bir yuvaniz ve onu bahardan bahara tasiyacak evladlariniz olur,mevlam herkese nasip etsin ins....dugun tr'de mi olacak?

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    Öncelikle selam etmek istedim ilk ziyaretimle.
    ve yürekten katılıyorum,şimdi ağır gelen sorumlulukların büyüdükçe kat be kat artacağını da hesaba katarak,keşke hep böyle kalsalar diyorum bende.
    Takipteyim:)

    YanıtlaSil
  7. sevgili yaruze,
    hosgeldiniz,ziyaretinizle memnun ettiniz bizi..
    ben de ayni gorusteyim,buyudukce sorunlarlarda ayni paralelde buyuyor,hayirli gunlere ulastirsin daim mevlam yavrularimizi...
    ben de katildim sizin blogun kervanina,sevgiler...

    YanıtlaSil