sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

24 Ocak 2012 Salı

yavrucugun dunyasindan...

uzun zaman oldu bloga ugramayali...hadi guzel kizdan haberlerle selama baslayalim..harika sohbetler geciyor aramizda,lakin hemen not alinmayinca unutulup gidiyor,iste aklimda kalan bazi dialoglar...

gecen gece kucuk hanimi yatiriyorken ,onun deyimi  ile 'sobet'(sohbet) ediyoruz...
-anneeee
efendim kizim?
-biliyomusun buyunce ben ne olacam?
ne kizim?
-arthur
nee!!!!hayirdir kizim,neden?
-hosuma gidiyor:)
ey allah'immmm...ne diyeyim simdi..
nesi hosuna gidiyor?
-gozlukleri,ben de buyunce onun gibi gozluk takicam..
yavrumun gordugu tek gozluklu bu mu ki acaba???

----
araba koltugunda konusuyor kendi kendine:

pardon bakar misiniz,
buraya gidebilir miyim?
(aslinda 'buradan nasil gide bilirim' olacak)
anne kayboldukca,ha bire sokaktakilere yol sordugundan ezberlemis hatun...

----
magazadayiz,reyon gorevlisi bayan kizimla konusuyor,bayan gozlerine masmavi bir far surmus,kizimin dikkatini cektigini anlayinca begendin mi sana da surelim mi felan diye konustular.o magazadan ciktik epey bir zaman gecti, kucuk hanim baska bir magazda baktim aynaya bakiyor  ne yapiyorsun dedim,
-anne ben de vavi (mavi) surecem,
olmaz kizim.
-ama anne lupten(lutfen) buyuyunce surecem,simdi cucugum(kucugum)..

-----
bebegi ile oynuyor
bebegin coraplari cikmis.kizim bunun coraplari neden yok?
-cunki parasi yokmus,alamamisss..

-----
biryerden oyuncagini almaya calisti,yetisip alamadi,
-anne daha buymem gerek de mi?
evet kizim
parmaklari ile saymaya basladi
-anne yumurta yemem lazim.sut icmem lazim,balik yemem,tavuk yemem,peynir yemem lazim
de mi anne?
evet kizim!evet de bunlari madem biliyorsun niye beni o kadar ugrastiriyorsun iki lokma yedirmek icin.......
-----
sabahlari yumurtasina peynir katiyorum ve peyniri sevmiyor normalde,ama ben faydalarini anlata anlata yumurtada yemeye zorla da olsa alisti fakat her yumurta yeyiste agzina peynir gelince suratini burusturup
-anne peynir cok faydali de mi////??zavalimmmm...

cadi kiz bu aralar boyle iste....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder