sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

1 Mart 2010 Pazartesi

icimden geldigi gibi..

cikip yuresem şoyle saatlerce,kalmasa arkamda gozum..
dert etmesem geride kalanlari,
ozlemesem,
duşunmesem,
titremese icim,icim icimi yemese,
keske demesem,ayip ettim demesem,
ne oldular diye merak etmesem...
yurusem yurusem bi basima,
tek basima,
yalnizca,
yalinca,sessizce,,,,
bir yagmur yagsa ustume,alsa tum tozu yuregimden,bosalsa goz pinarlarim..
yagmura inad bi de onlar islatsa topragi,rahatlasam..
sonra acsa gunes,baksa bana usul usul,
yuregime değse..ben geldim dese,
sarilsa simsicak,gozlerim kamaşsa...
gitse yuregimde ki onca agirlik,
buhar olup uçsa tum sıkıntılarım...
ne cok ihtiyacim vardi sana desem ey gunes
ey aydinlik,
daha bir kucaklasam,
biraksam biriktirdigim tum telaslari,eyvahlari,nedenleri,nicinleri avucuna..

donsem geri usulca,bir cam kenarinda oturup cayin bugusunda el sallasam bulutlara.
ve gerisinde ki gunese baksam minnattar ve muteşekkir bi bakişla....
sessiz bir haykirisla desem ki
ey gunes aydinlattigin icin yuregimi
tessekur ederim, tesekkur ederim sana...



bugun boyle dustu kelimeler klavyeden bir anda ..
bazen sizi de cagirmaz mi huzun...bugun davetlisiydim ben...

2 yorum:

  1. Canım bazen hüzünde gerekli.Ne de güzel dökülmüş kelimeler.

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler,huzun kapiya dayaninca kelimeler kendiliginden geliyor...

    YanıtlaSil