sen benim karanfilimsin....

sen benim karanfilimsin....
hayat seninle guzel...

Lilypie Third Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sayfalar

23 Mart 2010 Salı

kizimdan haberler...

aloo..kizim hadi aloo yap...el kulaga gider ve R.B bidi,bidi,bidi konusmaya baslar..
zaten telefon caldimi bizim cadi benden once kosuyor,nasil hiz katiyor emeklemesine gorseniz..kizim beni ariyorlar seni degil! desem de nafile telefon coktan elinde bile...blablia,ulblie,vlaslnbl,,gibi benim anlayamdigim lisanda konusuyor,o kadar yabanci diller ogrenecegime bunlarin bir kelimesini anlayabilseymisim keske...


kizim ,gule gule,hoscakal yap...o minnacik eli kalkar,nazli nazli sallanir...
R.B kizim optum yap: parmagi dudagina sokulup emilir:) burayi kavrayamamis henuz:)
kizim baliklar nerde? saga sola bakilir oyuncagin oldugu yere hizla gidilip getirilir...


kizim baba de hadi: baba,babababababa arda arda siralanir..
anne de yavrum: cit yok!kizim anne de! baba kahkahalar atar:( zafer kazanilmistir...
sabahlari babasi kacmaya basladi artik sekerparemizden,zira nasil icli agliyor insanin ici sizliyor..ah bu kizlar ne nazli oluyor..mevla aci keder vermesin evlatlarimiza.


 Elektirik supurgesinden cok korkuyor yavrum,calistirinca boynuma bir sarilisi var..bu yuzden de genelikle evimiz pis pis yasiyoruz..


.

2 yorum:

  1. benım kızım da korkardı bu aylarda sonra gectı..bırlıkte supurduk ona actırdım dugmesını felan derken alıştı..
    evde pıslıkten kurtuldu:))

    YanıtlaSil
  2. nohut oda,insallah benim ki de kisa zamanda alisir.ben de yanina goturup anlatiyorum,dugmesine bastiriyorum ama daha gorunce basliyor zaten aglamaya:)neyse buyuyor duzelecek elbet,azicik daha sabir, pis yasamaya devamm...:)

    YanıtlaSil